понедельник, 4 мая 2015 г.

Модуль 7.

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна ефективно використовувати ІКТ для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів,а саме:
 Коли я створюю учнівську роботу за учня я краще починаю розуміти навіщо розробляти інструкції до дитячих робіт, як робота сприяє формуванню навичок мислення вищих рівнів, навичок ХХІ століття у учнів. Я розумію, що кожна форма де можна демонструвати творчі роботи учнів має свої переваги:
  1. Буклет – лаконічність, яскравість, можливість використання схем, таблиць, рекомендацій для поширення серед інших людей;
  2. Презентація – яскравість, научність викладення матеріалу, ілюстративність;
  3. Вікі-стаття – можливість працювати разом в різних місцях, на різних комп’ютерах, максимальна подібність до наукової статті;
  4. Блог – це можливість спільно працювати в різних місцях, завантажувати велику кількість інформації.
Я створювала за учня презентацію і мені здається вона вийшла гарна. Працювати над її створенням було цікаво.

Комментариев нет:

Отправить комментарий