понедельник, 4 мая 2015 г.

Модуль 8.

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
  1. ознайомилася з різними формами оцінювання діяльності учнів на всіх етапах проекту;
  2.  створила вхідну анкету, яка є прикладом оцінювання учнів до початку проекту;
  3. дізналася як допомогти стати самоспрямованою у навчанні;
  4. створила план роботи в проекті;
  5. ознайомилася з формами, які допомагають учням зрозуміти особливості власного навчання та сприйняття інформації;
  6. опрацювала інструмент для підсумкового оцінювання учнівської роботи.
Мені сподобалось формуюче оцінювання у проекті, тому що воно дозволяє зробити вчасно зріз знань; поліпшити прогалини у знаннях учнів; допомагає створити ситуацію успіху учня ХХІ сторіччя. Розробила форму оцінювання, в якій визначила критерії оцінювання, спланувала кількість балів та врахувала важливість кожної категорії (вагу) в системі оцінювання результатів учнів. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий